Ahtimen vaihtaminen 2/3
10.11.2004: Ahdin kävi Pro-Turbossa, ja palasi tänään varustettuna muokatulla hukkaportin kellolla, sekä öljynpaluulaipalla. Siis oikeammin kellon tangon ja kiinnityksen muokkauksessa, itse kelloon mitään muutoksia tehty. Pakopesä oli kuulemma harvinaisen jumissa, joten eipä ihme ettei irronnut kuumailmapuhaltimen, sixpäkin ja ärräpäiden voimalla. Nyt pesä on kuitenkin käytetty irti, lasikuulapuhallettu ja pyöräytetty oikeaan asentoon.

Perkele, mitään pakoputkia ja imuputkia ole jaksanut vääntää ja pikkujoulut painavat päälle...

27.11.2004: Posti toi ilmansuodattimen, joten homma jatkui. Pakoputkeen uusittiinkin ennakkosuunntelmista poiketen vain ensimmäinen mutka 2,5 tuumasesta, loppuputki olikin van pari milliä pienempää, joten sai olla sellaisenaan.
Tuli hommattua honkkarista metallileikkuri, tosi näppärä peli vaikka onkin vähän kiinalainen :-)
Turbon lähtö...
Imuputki
Vaparisuodatin
Savut konesta
Myöhemmin hommasin vielä metallipunoksella varustetun teflon öljyletkun. Alkuperäinen metalliputki poikki ja hydrauliikkaliikkeessä laittoivat nuo liittimet paikalleen (metalliputken ulkohalkaisija 10 mm). Liittimet voi itsekkin pyöräyttää paikoilleen. Paluuöljyletkua muokkasin myös, nykyään tullaan hetken matkaa metalliputkella, josta jatketaan tavallisella öljyletkulla, joka menee suoraan öljypohjan liitokseen.